Meseruha

Egyedi gyermekruházat. Játékos színek, karakterek a gyermekek egyéniségéhez alakítva. Tér az alkotásra, az inspirációra. Különleges játékok egy kis kincsestárból! Blog: :) Anyától anyáknak. Olyan dolgokról is, mely csak a szívünkben él!

Friss topikok

  • Szabó Endréné: Szia szeretnék egy pengét ,rendörautot?Lehetséges (2018.02.17. 20:08) Transformers Mentőbotok eredeti játékfigurák
  • Ildikó Vörösné Pécsi: Kedves Meseruha! A blogon látható báránykás jelmezt hogy készíthetem el illetve megrendelhetem-e? ... (2016.02.02. 15:06) Meseruha születése
  • Setiremegia: Üdv. Ötletet szeretnék kérni a báránykás jelmez elkészítéséhez. Miből lehet a fehér szőre a bárány... (2015.02.14. 22:16) Farsangi jelmez ötletek
  • Paleo Család: Gratulálok! olyan eredeti ötvözet ez az elképzelés, minden benne van, amit én is fontosnak tartok:... (2012.05.10. 11:07) sam 0-13

Közösség

Gyerek frizurák 2012

Kedvelt oldalaink

Meseruha születése


Hol is kezdjem!

Tán ott, hogy valahol nyáron született meg az álom, mely szép lassan formálódott tovább, és még most is az elején tartunk csak.:)

Mindig érdekelt a divat és valahol nagyon kötődöm azokhoz a darabokhoz, melyekben meglátok valamit. Amiben van valami kis apróság, mely feldobja és a szememben különlegessé teszi.

Mikor aztán két pici gyermekem lett, egyre jobban élveztem, kerestem ugyanezt a szemléletet az Ő ruháikban is. Mert jaj milyen aranyos, kedves, milyen drága az a tottyos fenék abban a kis nadrágban, vagy jaj az a póló, de kedvenc és sorolhatnám. Mai napig megmaradtak bizonyos ruhadarabjaik, melyektől nem tudnék megválni. És bizony jó párszor úgy bántam, hogy kinőtte az adott kedvencet.

Mert akárhogy is, egy ruha feldobja az adott nap hangulatát. Olyan jó kedved lehet egy színtől, formától, vagy a szabástól, mely olyan jól kiemeli az adott korú gyermek jellegzetességeit.

Persze anyaként mind inkább más szempontok is egyre fontosabbak lettek. Pl. utáltam, ha rengetegszer moshatom, de csak nem lesz tökéletesen tiszta. Vagy ha az első mosás után már varrhatom. És azért volt úgy is, hogy a játszótérre kiérve hirtelen három-négy ugyanolyan kisruha jött szembe. :)

Azt is egy csomószor hallom, hogy hova tűntek a régi, jó gyerekruhák? Ami gyermeki volt még. Mert színes volt, vagy játékos. Néha olyan nehéz megtalálni, ami nem túl komoly, de jó minőség mégis.

És ekkor találkoztam az első sam 0-13 ruhával. Szerelem lett :) És azóta is nagyon szeretem ezt a márkát. Tényleg egy sajátos világot teremt a gyermekdivatban, és minden darabban ott van az a kis elrejtett apróság, amit imádok!

Ebből indult minden!

2012.03.27. 13:28 meseruha

Címkék: meseruha sam013

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meseruha.blog.hu/api/trackback/id/tr674343418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildikó Vörösné Pécsi 2016.02.02. 15:06:06

Kedves Meseruha! A blogon látható báránykás jelmezt hogy készíthetem el illetve megrendelhetem-e? Üdv Ildi
süti beállítások módosítása